Отож маємо пацієнта RS Recon race з демпфером Motion control і встановленим із заводу порогом флудгейта, тобто ніяких крутилок чи дірок під шестигранник під пробками. Захотілось мені поставити туди крутилку настройки флудгейта , що воно мені дасть на практиці - побачу протягом сезону (новий демпфер з такою крутилкою коштує 300 грн).

Викручуємо демпфер , відкручуємо червоненьку флейту ЗА ГОДИННИКОВОЮ СТРІЛКОЮ , виймаємо пластмасові нутрощі. Будову і розбирання демпфера можна запросто нагуглити, тому описувати цього не буду. Вибиваємо трубчастий штифт із штоку (штоку який підпирає клапан флудгейта коли стискається червоненька флейта і який повертає клапан для регулювання компресії) . Виймаємо шток і свердлимо по осі пластмаски наскрізний 4мм отвір ( туди заходитиме гвинт М4 ).
Оскільки шток алюмінієвий, та й сточений літерою Т на кінці ( звиняйте не зафоткав - акум до фотика примотав пізніше ) , було вирішено його доточити. А доточувати треба було довгою гайкою , звичайно ж з бронзи для мінімального тертя ( мені совість не дозволить взяти інший матеріал ).
Порозгрібавши барахло в майстерні на столі знайшов шматок штока водопровідного крана. В ньому вже була різьба нарізана М4 , але на невелику глибину. Просвердлив глибше, дорізав різьби. Обточив до потрібного діаметра і зробив виточку для ущільнюючого гумового кільця. З іншого торця був отвір діаметром десь 5мм . В той отвір і запресував попередньо обточеного надфілем алюмінієвого штока демпфера. Далі просвердлив 1,5мм отвір через цю бронзову трубко-гайку і алюмінієвий шток, відпалив на газовій плитці шматочок мідного дроту щоб був м'якший і заклепав його в цій 1,5мм дірці. Шток готовий.



Гвинт. Гвинт з різьбою М4 , в одному місці залудив, потім взяв дві тоненьких латунних гайки , залудив , накрутив на гвинт, законтрив, запаяв і обточив до діаметра штока. (гайки тоненькі щоб вистачило місця для регулювання , щоб закрити клапан флудгейта/компресії і відвести шток від клапана на достатню відстань, бо ж при закритому флудгейті і заблокованій вилці при ударі флейта стискається і щоб клапан одразу не відкривався потрібен зазор між ним і штоком ). З одного кінця на гвинті зроблена лиска для гвинта-фіксатора крутилки.

Пластмаска (не знаю як її назвати). Я спочатку планував виточити нову пластмаску, але підійшла і ця що була. Свердлимо по осі пластмаски наскрізний 4мм отвір ( туди заходитиме гвинт М4 ).

Робимо прорізь до отвору в який забивається трубчастий штифт в тіло штока. Для збільшення діапазону регулювання , щоб можна було повністю відкрити клапан, треба довшу прорізь . З кусочка пластикової трубки вирізаємо доточку до пластмаски, приклеюєм суперклеєм.


На суперклеї це несерйозно, правда ? Підсилюєм алюмінієвою трубкою з конденсатора з радянського телевізора, в якій свердлимо отвір для запресовки трубчастого штифта в тіло штока , і 4 отвори для закріплення цієї трубки на пластмаскі. Закріпив з допомогою маленьких шурупів .

Крутилка. Сама головна і гламурна фішка ! Зроблена з якоїсь бронзової втулочки. По осі нарізана різьба М4 і перпендикулярно до осі така ж різьба для фіксувального гвинтика. Поздовжні пропили робив надфілем, тому трошки коряво получились.

Збираєм. Мастимо шток графітним мастилом (що було під руками те й використав) , на гвинт натягуєм шайбочку (знову ж таки бронзову, по феншую) , щоб при відкручуванні регулятора він не крутився по пластмасі.

Вкручуємо гвинт в трубко-гайку штока , вставляємо це все в пластмаску . Запресовуємо трубчастий штифт.


Натягуємо алюмінієву трубку і прикручуємо шурупчиками.


На штоку була шплінтовочна шайба, якою він впирався в торець отвору у флейті, тепер нам ця шайба не потрібна, її не ставимо. Вставляємо шток з пластмаскою у флейту , слідкуючи за положенням сегментного клапана компресії (там прорізі в сідлі клапана відрізняються , хто розбиратиме - побачите) . Вкручуємо це все в топкеп. Накручуєм крутилку і фіксуєм гвинтиком, змащеним суперклеєм чи фарбою/лаком ( ну вже капєц як по всіх канонах машинобудування >:( ) .

Крутим туди-сюди , граємось , клапан відкривається-закривається, нічого ніде не зачіпляє і не шкрябає. Всьо гокєй afro


Вкручуєм у вилку, чіпляємо крутилку компресії, пробуєм. Кінцевий результат :


Ну і власне мій кінь педальний для якого це все робилося
