Сторінка 1 з 2

2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 19 травня 2015, 15:15
woha
Звіт про велосипедний похід 3-ї категорії складності Дніпровелоклуба під керівництвом Пєвцова Дмитра Вікторовича (ДДП).

Взагалі то я дуже мрію відвідати Турцію, тому наприкінці 14 року записався до ДДП на весну 15 року в похід в Турцію. Десь в січні стало зрозуміло, що Турція не набирається, але є пропозиція відвідати Кіпр. Тож я погодився і почалася епопея з купівлею квитків. Було стрьомно, курс пригав, банки міняли нальоту правила гри, але 23 січня білети було куплено – назад шляху не має, бо візейр квітки не повертає (ну дуже не багато грошей можна повернути).

Отож бо чекаємо, мастимо ланцюга, накатуємо об‘єми. До походу я накатав умовних 424 км на велотренажері і 520 реальних км на велосипеді.

День нульовий - 30 березня.
Склався ще на вихідних, велосипед відразу в великій коробці, гарно прокладяний паралонками, буду кататися на таксі. Треба було лише закинути торбу с харчами з холодильника до рюкзака. Закінчивши діла на роботі, бігом виїзжаю на вокзал. Доки чекав на потяг, встиг подивитися кусок фільму про нью-йоркських фіксерів. Їхав в Київ на інтер-сіті, сподобалася велика кількість багажного місця, на-жаль в звичайних сидячих поїздах велосипед поставити нема куди (є дуже умовні місця, де він влізе в чохлі. В коробці його б там прокляли)
Зображення
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 19 травня 2015, 15:50
woha
День перший – 31 березня.
З метою зекономити колеги вирішили везти велосипеди попарно (у візейра спортивні обладунки лімітуються в 35 кг, тож в одне місце можна зліпити 2 велосипеди. Але треба їх сильно розбирати і класно пакувати.
Нам не пощастило, на прийомці була дуже прискіплива баришня, яка заставила майже всіх втиснутися в ліміт ваги. Трохи перенервувалися, але всіх взяли.
Летимо.
 Багато фоток
Зображення
Власне прилетіли - під крилом Ларнака, місто, поруч з яким знаходиться наша початкова і кінцева точка маршруту
Зображення
Шеф показав майстер-класс по швидкісному складанню велосипеда.
Зображення
Жені повезло ще в Жулянах - йому дісталася коробка для упаковки від дитячого велосипеда.
Зображення
Попереду весь маршрут і 2 тижні пригод.
Зображення
Це ж пшениця же колоситься?
Зображення
Тут можна розгледіти фламінго :)
Зображення
Церква. Кіпр в грецький частині православний, мають свою автокефальну церкву. Церква Panagia Faneromeni, можна набрати води. З питною водою на Кіпрі не дуже легко. На заправках, в водопровідних кранах якість води різна, але я пив, проблем зі шлунком не було. Для бажаючих - багато автоматів, які розливають 19 літрів питної води за 1 євро.
Зображення
Обідаємо поряд з аеропортом. В цій посадці можна заховати коробки на зворотній шлях, ми ж свої кинули в аеропорту, маючи надію знайти їх десь на зворотному шляху.
Зображення
Дивимося мапу - хто в паперову, хто в GPS. Все одно заблукали :)
Зображення
Кіпріоти готуються до Святої Пасхи. Дуже багато таких крашанок, найбільші з мене зростом.
Зображення
Зображення
"Я знаю дорогу - я тут вже 100 разів блукав!"
Зображення
Ну і врешті решт ми знайшли море і місце на березі для ночівлі.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 45,6 км за 3год 49 хв.
Середня швидкість - 11,9 км/год.
Загальний набір/спуск - 350/390м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 19 травня 2015, 16:02
woha
День другий - 1 квітня
Зображення
Вночі нас трохи помочив дощ, здається навіть гроза була.
 Багато фоток
Зображення
Сніданок на фоні Середиземного моря. Здається вівсянка з молоком, була добра.
Зображення
Велобандерівці і укропофашисти готуються до виїзду. Саме на другий день кіпріоти вирішили випробувати нашу психіку і покоментувати українські прапори на велосипедах.
Зображення
Дякуємо цьому місцю і їдемо далі.
Зображення
Цікавий будинок - представник новітньої середиземноморської архітектури
Зображення
Тре роздивитись де ми і сфотографуватись для звіту на фоні вказівника.
Зображення
З'являються цитрусові. Вони там ростуть цілий рік - дуже багато дерев з апельсинами і квітками одночасно.
Зображення
Звітна фотографія в Зугі.
Зображення
Лівіше автобан, навколо нього є асфальтові дороги, якими можна пересуватись велосипедом.
Зображення
Полетіли шоссери. Шось вони такі всі зусереджені, шо капець. Їм махаєш, а вони на тебе дивляться вилупивши очі. Якщо лячно рукою помахати, то хоч головою хитни...
Зображення
Є у мене селфі палка :)
Зображення
Укропофашисти на марші :)
Зображення
Чогось розвалини, може коллєги подивляться і скажуть, чого.
Зображення
Вони же.
Зображення
Артем пропонує кусочок Кіпра.
Зображення
Лімасол і його велодоріжки.
Зображення
Велодоріжки окремі, з бардюром від машин і людей, але вузькі :) Ще незручно те, що на велодоріжці велосипедист має пропускати машини, перетинають її.
Зображення
Ще Лімасол.
Зображення
Море. Для мене - захолодне, в 16 градусів купатися мені не хотілося.
Зображення
Шеф демонструє кіпрські євро.
Зображення
Я і яйця
Зображення
Я і пальма
Зображення
Хто забувся, знизу - прапор Вінниці
Зображення
Гарний велосипед - мій Surly Long Haul Trucker
Зображення
Набережна Лімасолу
Зображення
Набережна Лімасолу
Зображення
Набережна Лімасолу
Зображення
Звітна фотографія в Лімасолі
Зображення
На Кіпрі дуже багато пам'ятників, пов'язаних з війною між грецькою і турецькою громадами - це один з них.
Зображення
Ліземо по трошки вгору, підживлюючись апельсино-мандаринами
Зображення
Germasogeia водосховище.
Зображення
Germasogeia водосховище, селфі палка ж є в мене.
Зображення
Укропи на Кіпрі
Зображення
"А гори всьо више"
Зображення
Звітне фото - Аркоунта
Зображення
Церква, здається в Акроунті, можна набрати хорошої води.
Зображення
Вони знайшли апельсини.
Зображення
А вони - нє
Зображення
Вгадайте, що в мене є?
Зображення
Голод - не тьотка, тре їсти, бо тре їхати.
Зображення
Доганяйте!
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Отето ми дали. Ну поїхали далі.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Асфальт дуже гарної якості
Зображення
Зображення
"Сейчас я раскажу вам такую историю..."
Зображення
Фото для звіту на перевалі. Десь 650 метрів.
Зображення
Зображення
На сьогодні - приїхали, ставимо табір.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 61 км за 6год 7 хв.
Середня швидкість - 10 км/год.
Загальний набір/спуск - 1150/470м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 20 травня 2015, 13:50
woha
День третій - 2 квітня.
Вночі було досить прохолодно але сухо. Коли прокидалися, було близько 7 градусів.
Зображення
 Багато фоток
Як бачите, спочатку піднімаються чергові і кострові (користувалися мультипаливними пальниками на бензині з заправок)
Зображення
Потім усі інші
Зображення
Такий був наш табір. Не жарко, я би сказав.
Зображення
Вид з вікна :)
Зображення
Зображення
Полетіли!
Зображення
село Палайочорі
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Виявляється плоди цих кактусів можна їсти. Вони солодкі, в середині багато кісточок, зовні - багато колючок.
Зображення
Зображення
Зображення
Шеф медитує
Зображення
Осьо ці кактусові плоди. Тре обережно чистити.
Зображення

Зображення
Зображення
Виявляється, що Ламборджині випускає не тільки легкові гоночні машини, але й трактори...
Зображення
Обідали в селі Оду, дуже дякуємо місцевим жителям, які пригосили нас помідорами, кабачком, бараболею, яких нам не вистачало.
Зображення
І далі, вгору.
Зображення
Зображення
Зображення
Перевал ~1150 м
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Встали табором на висоті близько 1000 м, нижче є невеличка річка, якої я на ОСМ мапі не бачу.
Зображення
Женя відкриває тушонку і робить все, щоб ні грама калорій не пропало!


Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 30 км за 4 год 45 хв.
Середня швидкість - 6,4 км/год.
Загальний набір/спуск - 1380/1000м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 22 травня 2015, 13:09
woha
День четвертий - 3 квітня.
Ночували на висоті ~1000 м, було вночі десь +8. Продовжуємо гірську частину маршруту.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Не погано з моторчиком в горку їхати.
Зображення
Зображення
Зображення
Перевал 1300 м
Зображення
Зображення
Зображення
Дуже багато так сферичних дзеркал встановлено на виїздах з обемежною видимістю, шо в горах, шо в містах.
Зображення
Отакий бойовий вигляд мого нового турінга Surly LHT. Баул - Денвік Кора, внутрирамна сумка - на замовлення Senna з велокиїва.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Мені дуже подобаються такі панорамні вікна в гостинній кімнаті. Як би ж таке можна було будувати в нашомі кліматі і з нашим менталітетом...
Зображення
Починаються дуже гарні хвойні ліси.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Велика горна річка Кіпра - Каледонський водопад. Якби не Андрій, фото вийшло би звичайно-скучним.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 35 км за 5 год 49 хв.
Середня швидкість - 6,0 км/год.
Загальний набір/спуск - 1380/1160м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 27 травня 2015, 13:03
woha
День пятий - 4 квітня.
Ночували на висоті ~1300 м, було вночі десь +2. Це була найхолодніша ночівля. На майбутнє тре зробити собі висновки, шо мого надувастика на таку температуру не вистачає. Думаю, шо і звичайного каремату також не вистачить, бо в них однакові температурні коефіцієнти.
Як і вчорашній захід сонця, сьогодняшній схід в горах дуже гарний.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Зображення
Як можна побачити, трохи прохолодно зранку.
Зображення
Чай вистигає миттєво
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
А тут вже всі зігрілися
Зображення
Снігу на висоті було ще багато. Ліпимо бабу
Зображення
Троодос - 1700 метрів. Невеличке село з ринком і кафешками для туристів.
Зображення
Гарні люди, пригощали горішками.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Залишаємо шефа внизу і самі їдемо на найвищу точку Кіпра - Олімп.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
На самій верхівці знаходиться військовий радар, то ж туди вхід заборонений.
Зображення
Найвища точка походу - близько 1930 м
Зображення
Зображення
Зображення
"Слава Україні" біля Олімпа
Зображення
Зображення
Обідаємо в Продромосі
Зображення
Зображення
Зображення
Проїзжаємо Паліомулос
Зображення
Зображення
Зображення
Міст, який збудували ще римляне. Скільки йому - 2 чи 3 тисячі років?
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Ще римський міст
Зображення
Біля гарного будинка стоїть такий собі вігвам...
Зображення
Водосховище Арміноу
Зображення
Стаємо табором в облаштованому для пікніків місті. Гарний сосновий ліс.


Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 32,4 км за 4 год 11 хв.
Середня швидкість - 7,7 км/год.
Загальний набір/спуск - 880/1600м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 27 травня 2015, 15:00
woha
День шостий - 5 квітня.
Ночували в лісі, на висоті близько 580 метрів, було значно тепліше вночі, десь +8
Зображення
Сонечко встає понад табором
 Багато фоток
Зображення
Ось таке гарно облаштоване місце - можна навіть цивільно попоїсти
Зображення
А так ми складали велосипеди - вони були ще перев
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 40,8 км за 5 год 21 хв.
Середня швидкість - 7,6 км/год.
Загальний набір/спуск - 920/1500м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 29 травня 2015, 11:09
woha
День сьомий - 6 квітня.
Ночували на березі моря, біля аеропорта Пафоса. Взагалі день був дуже матрасний, пізно виїхали, багато гуляли по місту Пафос, відвідували музеї.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Фрукти-овочі валяються. Навіть кактус не здужали доїсти...
Зображення
Тре бороду брити...
Зображення
Трохи зайнялися споттерством. Віталій Т - шо це полетіло?
Зображення
Літак заходить на посадку в аеропорт Пафос
Зображення
Зібралися і виїжджаємо на маршрут
Зображення
Отакі тут є дикі домашні свині
Зображення
Пасха все ближче...
Зображення
Форти Пафоса
Зображення
Рогатки хароші :)
Зображення
Набережна Пафоса
Зображення
Зображення
В середині форта. На 2-й поверх вхід платний, здається 2 євро. Воно того не варте.
Зображення
Зображення
Зображення
Фото за 2 евро :)
Зображення
Зображення
Організований натовп йде окультурюватися до археологічного музею/парку Пафоса.
Зображення
Тим часом була помічена субмаріна з степів України...
Зображення
Там дуже багато відкопаної мозаїки
Зображення
І розвалин різних давніх віл
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Античний глядач в античному амфітеатрі
Зображення
Алое росте простонеба
Зображення
Зображення
Зображення
А це вже інша атрація Пафоса - церква Панагії Хрисополітісси
Зображення
Церква Панагії Теоскепасти
Зображення
Нарешті з культурою ми закінчили і поїхали далі в дику подорож
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Обідаємо на шикарному пляжі
Зображення
Зображення
Зображення
Це було найшикарніше апельсиново-мандаринове місце за весь похід. Чогось стояв садок з цитрусовими, яки тупо гнили на і під деревами. Понабирали в усе, шо понаходили, шеф нас тікі шо палками звіти не гнав. Ми їх їли дня 3...
Зображення
Зображення
Пасха буде
Зображення
Біля моря - заповідник, там вирастають черепашки.
Зображення
Не можна ставити палатки, ближче ніж 90 метрів від моря.
Зображення
Зображення
Шеф відміряв і сказав, шо тут - можна.
Зображення
Це був єдиний день, коли в мене виникло непереборне бажання скупатися в морі. Потім воно в мене вже не виникало, бо воно капец шо холодне.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 27,8 км за 2 год 23 хв.
Середня швидкість - 11,7 км/год.
Загальний набір/спуск - 200/200м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 29 травня 2015, 16:19
woha
День восьмий - 7 квітня.
Ночували знову на березі моря.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Піднімаємось по каньону
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Оце одна з атракцій цього каньону - висячий камінь. Я його провтикав :)
Зображення
Зображення
Сідаємо на ровери і рушаємо далі
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
А тут шеф вирішив зрізати через горку...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
2 кілометри спуску по каменях. В мене в пасиві гарно подовбаний задній Марафон, навіть одни з ламелів зірвано повністю, в Тані, як згодом вияснилося, вісь задньої втулки розвалилися навпіл.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
За поворотом камені нарешті скінчаться і можна буде їхати.
Зображення
Купальня Aфродіти.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
місто Поліс. Сюди ми закинули частину харчів траспортною компанією, щоб не везти все на собі.
Зображення
Але забрати ми запізнилися - офіс компанії вже закритий. Тож їдемо до супермаркета, потім до кемпінга, в надії на гарячий душ. Надія справдилася тільки для перших 5 хвилин - душ працював від сонячних панелей і вночі грів слабо.

Статистика дня згідно GPS:
Сходили в радіалку без велосипедів на 2 км по каньону.
Проїхали 33 км + пройшли з велосипедами 2 км за 4 год 48 хв.
Середня швидкість - 7,3 км/год.
Загальний набір/спуск - 550/550м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 03 червня 2015, 12:15
qwedor
круто, даже очень. ) завидую белой завистью.

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 04 червня 2015, 11:26
woha
День дев'ятий - 8 квітня.
Ночували в кемпінгу з евкаліптами в місті Поліс. Сьогодні в нас напівднювання, тож виїжджаємо піздно, забираємо нашу заброску, довго скупляємося в супермаркеті
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Зображення
Зображення
Кемпінг
Зображення
Ще кемпінг. Нажаль погода була вдень пасмурна, тож надія помитися в гарячій воді не справдилася. Вже добре, шо прісна.
Зображення
Нарешті знайшовся час і бажання настроїти заднього переклюка.
Зображення
Зображення
Зображення
Продовжуємо рух узбережжям.
Зображення
Зображення
Зображення
На завтра запланований перехід кордону з Північним Кіпром.
Зображення
Зображення
Краєвиди з вікна палатки. В куточку можна побачити всюдисущі апельсини.
Зображення
Отак я жив. В мене одномісна палатка, Вова з Дніпра, з яким разом їздили в Грузію 2013 надихнув мене на таке рішення. Половину походу в Грузії я не міг добре скласти баула і кінець-кінцем збагнув чому. Схема (с) ДДП. Все має бути за схемою, а палатка, яку ми з Антоном возили почерзі, цю схему мені ламала. День так складаєш баул, день поіншому. Тож після походу для себе вирішив, шо буду сам собі хату возити.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 25 км за 2 год 7 хв.
Середня швидкість - 11,9 км/год.
Загальний набір/спуск - 300/160м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 04 червня 2015, 15:57
woha
День деcятий - 9 квітня.
Сьогодні маємо перейти кордон між двома Кіпрами.
Зображення
Ця черепушка вночі охороняла наш табір
 Багато фоток
Зображення
Зображення
З'являються перші важкі хмари
Зображення
Знову сонечко
Зображення
Зображення
А тепер ловіть град на перевалі! (Близько 550 метрів)
Зображення
Зображення
І знову сонечко
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Останнє грецьке село перед кордоном.
Зображення
Переїжаємо нейтральну територію. Над нами навіть гелікоптер покружляв.
Зображення
Покинуте село...
Зображення
Я читав, шо кляти турки в файних греків відібрали найплодовитішу частину Кіпру. Хто з них клятий, а хто файний, я не знаю, але видно, шо турки краще вміють виростити те, що потребує уваги.
Зображення
Зображення
Durak з турецької - зупинка.
Зображення
Зображення
Зображення
В обох частинах Кіпру дуже багато меморіалів, присвячених кіпрській війні.
Зображення
Що сподобалося на турецькій частині, так це те, що людям на тебе не начхати. Учні радіють нашому знайомству і демонструють знання англійської мови.
Зображення
Зображення
Знову апельсини. Враження, шо вони в них ростуть так само, як в нас липи чи каштани...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Ночувати залізли в чагарники.
Це був найдовший день походу, але, як виявилося не найтяжчий

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 77 км за 6 год 37 хв.
Середня швидкість - 11,7 км/год.
Загальний набір/спуск - 1230/1360м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 08 червня 2015, 14:10
woha
День одинадцятий - 10 квітня.
Найтяжчий день походу. Здавалося, б - невеликий пробіг асфальтом з маленьким набором висоти, але втрутилася погода.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
А починалось все дуже не погано.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Підїжджаємо до Гірне.
Зображення
В місті є порт і кілька гаваней.
Зображення
А також дуже гарно збережена/відреставрована велика фортеця.
Зображення
Зображення
І тут дощик починається серйозний. Починає падати температура. Зараз - +14.
Зображення
На одну з башен я зміг вилізти з другої спроби. На першій спробі вимушений був зачекати, бо вітер був засильний і мене здувало з сходинок.
Зображення
Зображення
Друга спроба - в залік. З мого вигляду видно, що там не дуже тепло і сухо...
Зображення
Зображення
І знову сонечко. Завдяки сильному вітру погода мінялася за 5 хвилин.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Останнє селфі в фортеці і далі - в пошуки автентичного турецького обіду. Через надзвичайно велике збудження, викликане "цивільним" обідом, його фоток не збереглося.
Зображення
Зображення
Знову берег моря із дощем.
Зображення
Через відсутність бажання фотографуватися під дощем - фоток мало. Намагалися знайти місце під палатки, але на полянках багнюка була по щиколотку, ставити намети в багнюці ніхто не хтів. Тож вимушені були проситися під дах до невеличкого ресторану. Домовилися з гарним турком - за невеликі гроші нам виділили теплий пол в залі ресторану, камін/мангал, сухі дрова і газовий пальник, на якому можна було готувати в приміщенні.
Зображення
Як зігрилися - з'явився настрій. Отака вітамініна від простуди.
Зображення
Дуже давно не було в мене на стільки гарного настрою
Зображення
Сушимося біля такого собі мангала. В разі ночівлі в полі, думаю, що було би необхідно суттєво змінювати закінчення маршруту. Завдяки сухій ночівлі майже все встигло просохнути і нічого не перемазано в багнюці.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 68,6 км за 5 год 41 хв.
Середня швидкість - 12,1 км/год.
Загальний набір/спуск - 540/540м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 09 червня 2015, 14:14
woha
День дванадцятий - 11 квітня.
Сьогодні в нас за планом фортеця Кантара і доїхати якнайдальше. Після Кантари - фінальний спуск до узбережжя і допобачення горам.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Досушуємося, п'ємо каву і їдемо далі.
Зображення
Зображення
сьогодні погода краща - тильки кілька короткочасних дощиків.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Це нормальний стан християнських церкв в турецькій частині. З цієї, схоже, зробили сарай.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Цікаві геологічні нариси - породи розвернуло на 90 градусів.
Зображення
Зображення
Доїхали до фортеці. Дуже багато далі фотографій з неї - вона розташована на вершині дуже кругої гори.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Дуже гарно навколо. Від цього по доброму рве дах.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Рве дах :)
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Їдемо обідати
Зображення
Зображення
Зображення
Останній спуск. Для мене - найважча велосипедна ділянка - спуск по поганому асфальту. Як можна побачити, в мене жорстка вилка і кантеліверні гальма. На спуску, на поганому асфальті руки відбиває капітально, тому що за гальма треба триматися дуже сильно і немає можливості розслабити руки, щоб компенсувати удари від поганого асфальту.
Зображення
Зображення
Гори скінчилися

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 41,1 км за 4 год 11 хв.
Середня швидкість - 9,8 км/год.
Загальний набір/спуск - 852/892м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 17 червня 2015, 14:47
woha
День тринадцятий - 12 квітня.
Сьогодні відвідаємо Фамагусту, залишаємо Північний Кіпр і під'їжджаємо до мису Греко.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Закинутий дот на узбережжі
Зображення
Зображення
Трошки не сезон, тож купаємося лише ми
Зображення
Тепленько, можна позасмагати
Зображення
Вже прохолодно - різниця 2 години.
Зображення
Газимагуза по турецьки = Фамагуста по грецьки. По окраїнах цього міста проходить лінія розмежування північного і південного Кіпру. Відвідини цих місць заборонено, там є багато закинутих готелів і жилих будівель.
Зображення
Зображення
Фортеця Фамагусти - вона величезна. Я до цього не міг собі уявити, що таке ще зберіглося в нас на планеті
Зображення
Зображення
Все місто було в минулому християнським, тож в ньому 5 чи більше остовів соборів і церков. Всі вони в такому стані.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
В далечини можна побачити єдину стару релігийну будівлю в гарному стані - це мечеть, перероблена з собору.
Зображення
Тре залити іншу фотографію, або ж подивитися на першу фотографію дня - як бачите, турки приклєїли до собору мінарет...
Зображення
Зображення
Ще остови церков.
Зображення
Зображення
Зображення
В таких магазинчиках ми зазвичай скуплялися.
Зображення
Зображення
Дуже багато постріляних знаків. Це - рекордсмен.
Зображення
В той час, як одні обідають, інші збирають задню втулку з запчастин.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 54,71 км за 4 год 21 хв.
Середня швидкість - 12,6 км/год.
Загальний набір/спуск - 401/359м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 22 червня 2015, 09:14
woha
День чотирнадцятий - 13 квітня.
Останній день походу. Потихеньку катимося вздовж узбережжя до Ларнаки.
Зображення
 Багато фоток
Зображення
Останній раз складаємо намети
Зображення
Сніданок.
Зображення
Ще сніданок. Під кінець шлунок був здатний перетравлювати просто неймовірну кількість калорій.
Зображення
Зображення
Дуже багато фоток с мису Греко. Рука не піднялася видаляти ще...
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Нарешті нафоткалися
Зображення
Їдемо і видивляємося смітники. Треба картон, багато картону, щоб запакувати велосипеди в літак.
Зображення
Це було феєрично. Знайшли шикарний смітник, мрія бомжа та велотуриста :)
Зображення
Тепер їдемо в центр Ларнаки. Там гуляють відпочіваючі...
Зображення
Зображення
Повертаємося в цивілізацію.
Зображення
Зображення
Зображення
Розваги для туристів. Хлопець відробляє гроші сповна - піт з нього катився не гірше, ніж з нас, коли ми в гори лізли.
Зображення
Зображення
Побачили багато весіль.
Зображення
Зображення
Вечеряємо біля аеропорту. Ми вирішили ночувати в аеропорту, на нашу думку так було зручніше, рейс був дуже рано вранці.
Зображення
Ну от і все - всі склалися, вирівняли до дозволеної ваги
Зображення
і полягали спати хто де.

Статистика дня згідно GPS:
Проїхали 58,9 км за 5 год 3 хв.
Середня швидкість - 11,7 км/год.
Загальний набір/спуск - 432/503м.
Зображення

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 22 червня 2015, 10:22
woha
День п'ятнадцятий - 14 квітня.
Просто вже доїзд во дому. Сіли в літак, на цей раз нам пощастило і наші клунки не важили. Дуже раджу хоч один раз прилетіти в Жуляни. Сідати зліва якщо дивитися на хвіст літака - побачите з ілюмінатора дуже гарні види Києва - саме зліва буде видно центральну частину - церкви і береги Дніпра.
Зображення
Далі зібрали велосипеди, переїхали до залізничного вокзалу, знову їх розібрали і маленькими порціями роз'їхалися по домівках.
 Про перевезення велоспеда в поїзді
Сидячий поїзд "Подільський експрес" не дуже пристосований для перевезення велосипедів - поставити в вагоні нема де, в тамбурі не варіант бо по вагону швендяють "пиріжки/газети/конхвети". Є кілька умовних місць - в середині вагона між сідіннями, що дивляться в різні боки /\ та напочатку вагонів на перших місцях, змирившись з тим, що ноги дівати буде нікуди, а велоспед треба ставити вертикально. Тільки що прийшло в голову, що найзручніше для себе буде купляти окремий квиток на велосипед і ставити його на сидіння.

Згідно з GPS ми проїхали 633,8 км, насправді думаю в районі 670 км, бо на серпантинах старенький GPS дуже сильно спрощував маршрут. Набір висот згідно з GPS близько 10500 метрів.

Можна коментувати :)

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 24 червня 2015, 15:55
woha
Напишу ще звіт по спорядженню, частково, як хваст, частково, бо сам дуже багато інфи шукав по форумах.
Одежа.
Дощова –

Мембранна куртка Stoik Vaporshell jacket. Так як вона короткувата для велосипедного використання, є ще окремо фартушок з сіліконки на пояс, який подовжує куртку і закриває сідло. Вага - 430 г. Мембрана в неї за характеристиками дуже крута (28,000 mm H2O/46,000 g/m² пару), але чогось її зняли з виробництва. Під кількагодинним дощем сильно не промокла, але з середини була вологою. Можливо через те, що піт не встигав під сильним дощем виходити, можливо що трохи протекла.
Мембранні штани - виробництва Rocket.ua. Добре те, що в них багато функціоналу і можна домовитись/відмовитись від чогось. Погано те, що власне мембрана слабка. На сайті в них написано, що характеристики від 5000/5000 до 10000/10000. Отже в тих самих умовах мембрана повністю протекла на бедрах.
Запасне, не використовував – целофановий базарний плащ. Якби ми не заночували в кафе під час дощу - був би в нагоді.
Ходова
Термокофта Крафт найпростіша – 170г. Має бути в поході, в якому можлива ходова температура нижче 10 градусів. З досвіду – ніщо крім термобілизни не буде настільки ж комфортним і теплим.
Байка – китайська, з Аліекспресс. 450г. Важка, але гарна. Вітрозахист в неї слабенький, але піт відводе добре.
Штормовка - виробництва Rocket.ua. Анорак, 120г. Гарна штука, використовував як верхній шар від +7 до +20 (відповідно щось піддівав під неї). Вентиляції мені якраз, була інша, зі вставками із сітки, то в ній мене вентилювало занадто.
Велошорти – 4 пари різних, 740г. Одні – нові, одні від Фатейки, 2 пари від http://bicycleproducts.io.ua. Планував прати один раз, тому так багато. Більше нічого з памперсами не брав, під всі ходові штани вдягав велошорти.
Носки – 4 пари, 100г, були фірмові, були звичайні. Фірмові товстіші, звичайні дуже швидко зношуються…
Бафи – 2 штуки, 50г. Один – під шлєм, один – шарфік
Бахіли - виробництва Rocket.ua, 100г. Хороша річ, багато використань. Перше – від доща, не сильно протекли. Друге – утепляють, взимку можна їздити до 1.5 годин в звичайних велотуфлях з войлочною устілкою при -10.
Рукава – китайські, за 1.5 бакса, 20г. Захист від ультрафіолета. Завдяки цікавому матеріалу на ходу відчутно охолоджують.
Наколінники – звичайні з аптеки, 115г. Утеплюють, але пережимають кровообіг. Я переживаю за коліна, тому при +15 ізжу в шортах і наколінниках. Заказав с DX.com віндстоперні, але вони не встигли приїхати до походу…
Труси – звичайні, для відпочинку, 50г.
Велофутболки – 3 шт, 550г. Одна з Китаю, дві від http://bicycleproducts.io.ua.
Велоперчатки – кайфові, 50г, Exustar, колись взяв на розпродажу.
Перчатки господарчі – звичайні з хозмагу, плотніші, 100г. Тепло їздити в +10, не шкода використовувати в лагері.
Велотуфлі – туристичні, контактні North Wave Mission Pro, швидко сохнуть, але шип ховається не глибоко, по рівному асфальту цокає. 900г
Для відпочинку
Термокофта DVB з мериноса – 150 г, власний бренд wiggle. На відміну від синтетичного крафта, дуже довго не пахне. Але дуже ніжна – в машинці тре прасувати тільки з речами без молній і гострих ґудзиків. На відміну від синтетичного крафта гірше відводе вологу, тому не використовую її для велосипеда.
Термоштани Крафт найпростіші 170г. В комплекті з мембранними штанами забезпечують нижню температуру їзди в -10 градусів. Для їзди не знадобилися, але в спальник кілька разів піддягав.
Штани штормові – 200г, здебільшого ходив в них в лагері, купив на Харків туристі. Важкуваті, через те, що мають молнії для стяжки штанін для їзди
Капці – 200г
Пухова куртка 300г, купив на розпродажі якусь. Легша, тепліша, менша за байку. Мінус – якщо намокне, то стане штормовкою, і не відводить піт.
Пухові носки - 100г, утеплення в спальник.
Загальна вага одежі – 5500г, але тре мати на увазі, що від 1500 до 3500г були надіті на мені.
Дощовий комплект (куртка, штани, бахіли) їхали в внутрирамній сумці. Все інше – в баулі, в герметичному мішку.

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 09 липня 2015, 11:49
woha
Велосипед

Є окрема тема про підвіси в туризмі, в цьому топіку не про них, підвіс вимагає лайтовості, більше 12-15 кг на підвісі везти складно, а ми везли продуктів близько 7 кг (бо дуже на Кіпрі ковбаса дорога) і води (не весь час) по 4-5 кг, тобто до 30-35 кг спорядження на велосипеді.

Сам складав за мотивами Surly Long Haul Trucker цією зимою.

Рама – 58 см, хромоль, вилка жорстка, хромоль. На рамі багато різних дрібниць, наприклад на лівому задньому пері є спеціальне кріплення для запасних шпиць. Передня вилка пристосована для встановлення багажника.

Гальма – кантеліверні, треба попросити, щоб гальмувало. Плюс – накачав пальці, складно заблокувати колеса, не забиваються болотом. Мінус – важко швидко спускатися по поганій дорозі – дуже сильно напружені руки не дають можливість гасити удари поганого покриття. Фан – на грунтовому спуску в 20% гальмувати нижніми ручками, бо верхні боюсь зламати надмірним зусиллям.

Гальмівні ручки – нижні, на барані, верхні – на поперечині барана. Верхні – менш ефективні, але дозволяють мати гальма в верхньому хваті.

Трансмісія – манєтки в рогах барана, передня – фрикційна, задня – індексна. Для туризма – підходить, ганяти змагання в такому варіанті не зручно. Перемикачі – звичайні, з МТБ. Передній – SunRace якійсь, задній – Deore, на 9 швидкістей. Знято зі старого МТБ. Касета – 11-34, система – 22-32-44. Більшу систему я не розкручу, під час подорожі було багато ділянок в горах з 1-1, тому про гібридну систему 26-36-48 я перестав замислюватись.

Задній багажник – Авторовський, алюмінієвий
Передні кріплення для води на вилку - BBB-fueltank XL, під 1.5 літрові пляшки. Вилка пристосована для встановлення таких кріплень.

Колеса – дубові, на Mavic A 719, правда 32 шпиці DT Swiss Competition. Втулки - Shimano XT, класика турінгу. Шини – передня Schwalbe Hurricane Performance 1.6, задня Schwalbe Marathon Mondial Evolution 1.6.

Сідло – Брукс Б17. Зручно, максимально зручно, але якість їх зараз пішла нижче плінтуса. Мусив перше відправити назад в Німеччину, бо було зовсім криве. Це – візуально рівне, але дупа відчуває, що права частина вища на десь 3 мм, тому важко всидіти без рук – сповзаєш набік. Потребує додаткової уваги під час дощу, але я примудрився промочити штани і не намочити сідло.

Взагалі – велосипед получився дуже цікавий, комфортний і швидкий у порівнянні з поширеними МТБ. Баран дійсно дуже зручний завдяки великій кількості хватів і аеродинамічній посадці. Це тяжкий туристичний велосипед, і я, покішо, не бачив карбонових МТБ під баулом, тому для мене туристичний МТБ це алюміній.
Мій програє в комфорті на спуску на поганому асфальті (більше 30 км/год), бо амовилка МТБ з’їдає нерівності, а вчепившись в гальма, будеш отримувати удари по руках. На рівному поганому – всі будуть їхати однаково близько 20 км/ч, бо алюмінь сильніше б'є в дупу, не тре вчіплюватися в гальма, тому в руки буде бити менше. В горку – виграє. На нормальному покриті – він комфортніший за МТБ. На асфальті – безперечно виграє десь 3-5 км середньої.

Re: 2015 Кіпр - з Дніпровелоклубом, 3 КС

ПовідомленняДодано: 14 липня 2015, 11:18
woha
Спорядження:
Баул – Вага 1000 баул, 400 – верхній клапан, лямки - 200 г, чохол - 200, всього 1800г, 70 літрів. Денвік Кора з великим клапаном, стара версія, без вбудованого кріплення штанин до багажника і з задніми карманами під 1.5 літрові пляшки (2 літрові входять, але не закриваються кришками. Баул з клапаном на затяжках і фастексах, не дуже зручно відкривати швидко, але можна варіювати об‘єм в залежності від наповнення. Молнії в кріпленні верхнього клапана зручніші, але менш надійні і не дають можливість утянути баул, коли в нього напхано менше.

Внутрирамна сумка - кастомна, шила senna з fast-n-light.com, вага 400г, об’єм десь 6-7 літрів, на весь внутрішній трикутник. В ній їхало – дощовий комплект, перекус, велоаптечка. В бокових карманах – 2 літри води.

Рюкзачок – 100г, 20 літрів, використовував лише в аеропортах, Sea to Summit Ultra-Sil Day Pack. В баулі був в якості ємності для спального комплекту.

Компресійний мішок до спальника - eVent Compression Dry Sack, дуже класна штука. Він водонепроникний і в той же час компресійний, завдяки наявності на дні eVent мембрани.

Водонепроникний мішок для речей - SEA TO SUMMIT LightWeight Dry Sack, звичайний гермомішок.

Багато різних торбочок з сереблянки – від 0,5 до 3-х літрів – зручно для пакування.

Велочохол – з серебрянки, десь 350 г. Прокатав його весь поход, потрібен був для перевезення вєла назад в поїзді.

КЛМН – кружка/ложка/миска/ніж – 300г. Кружка – пластикова на 0,5 літра з магазина «всьо по Х…». миска – літрова пластикова прямокутна ємність для продуктів з кришкою. Ложка – цього разу безтолкова Sea To Summit Delta Spork With Knife, не сподобалася, бо цьою ложко-вилкою не зручно сьорбати суп, а як користуватися ножем і не бути свинєю, я не придумав. Нож – Victorinox Nomad, хароша штука, оптимальний розмір і набір інструментів, як на мене.

Спальник – пуховий 1100 гр , пуха 700 г. Робив на замовлення в “доки” на travel.org.ua, зробили паршиво. Пуху начебто і багато, але конструкційні рішення спальника серйозно погіршують його теплоізоляційні здатності. Колись напишу порівняльний аналіз з своїм новим фірмовим спальником за таку ж ціну.

Коврик – Klymit Static V, 550 г, електронадувачка – 150г. Товщина 5 см, R-Value: 1.3, десь на +10. Бомба, спиш як вдома на кроваті, займає мало місця, десь 0,5 літра. Мінус – тре уважно дивитись, де ставиш палатку, ну і не в палатці на килимку не поваляєшся.

Табуретка. З базара, 950г. Мені було дуже зручно. Підгледів подібне в іншого учасника в Грузії 13 року, сподобалося.

Фляги для води – звичайні пляшки. Дві по літрі в внутрирамній сумці, дві по півтора – на передній вилці. Вага – 100 г.

Ліхтар налобний - Black Diamond Spot. Зручний тим, що є 2 режими, завдяки чому його можна використовувати як освітлення для їзди в темряві короткий час (десь годину видає більше 75 люмен), так і лагерне освітлення. В ночі не їздили, мені на похід майже вистачило одного комплекту батарейок.

Фотоапарат – звичайна мильниця Panasonic FS 12, запасний аккумулятор до неї, селфі палка. Вага – 500 г. Цього фотіка з запасним акумом вистачило на весь похід. Відзняв близько 500 фото.

Намет – 1650 г, Big Agness Copper Spur UL1 і футпринт з тайвека. Гарна річ, досить велика, щоб з комфортом розмістити себе і речі. Завдяки будові має майже вертикальні внутрішні стінки і великий внутрішній об’єм. Мій зріст 183, в довжину і в ширину поміщаюсь дуже добре. Колір палатки специфічний, з одного боку не сховаєшся в зеленці, з другого боку – весело прокидатися зранку. Вентиляція в намету посередня, після дощу не зрозуміло, чи це вже палатка пропускає, чи то я надихав стільки. В дощах ночував, в досить сильних, але жодного разу ще палатка не протікла на спальник.

Навігатор – Magellan Triton 500. Старенький, бере пару батарейок АА на 8 годин роботи. Брав до нього 14 комплектів батарейок. Зекономив, використав 11. Вага 1 кг (бо батарейки).

Піджопник – 40х80 см, щоб можна було прилягти на нього.

Сумарно 9 300г.